www.smcc.dk

• Øg font størrlesen
  • Standard font størrelse
  • Mindsk font størrelsen
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Tak til webmaster Leif Andersen...
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Tak til webmaster Leif Andersen...

Tak til webmaster Leif Andersen... 04/02/2018 13:11 #2210

Hej Leif

Du har I mange år vedligeholdt en hjemmeside der var forældet før du overtog tjansen.

Du formåede at få SMCC medlemmer informeret om hvad der skete i SMCC og lagde meget arbejde og sandsynligvis stor ære i det. - Og du gjorde det rigtig godt!! Hjemmesiden gjorde dit arbejde rigtig svært... jeg vil nærmest sige den modarbejdede dig...

Tak for din store indsats gennem mange år, Leif, du fortjener meget ros for det

Knus Birthe
Sidste redigering: 04/02/2018 13:40 af Birthe Hansen.
Emnet er blevet låst.

Sv: Tak til webmaster Leif Andersen... 04/02/2018 16:01 #2211

• steen
  • IKKE ONLINE
  • MC forever!
Ja, det er rigtigt!
Vi andre kan kun tænde computeren, og se hvad der sker, - så Leif skal have stor tak for hans arbejde.
Hilsen Steen
Emnet er blevet låst.

Sv: Tak til webmaster Leif Andersen... 04/02/2018 16:28 #2212

• Leif
  • IKKE ONLINE
Hej Birthe

Den nuværernde og og udfasende hjemmesider gik i luft i 2010 , derfor var den ikke forældet

inden da startede jeg med en der kørte php phpbb platform
som Knud oluf / Lars / Bjarne havde startet op med

Men Tak for de pæne ord

Leif
Mvh.
Leif Andersen
Emnet er blevet låst.

Sv: Tak til webmaster Leif Andersen... 04/03/2018 10:44 #2213

Det er ikke for at "fedte mig ind" jeg skriver at du har haft et svært job.

Det kan godt være at platformen var ok - men det grafiske og det intuitive manglede lidt. Derfor skulle folk bruge lang tid på at lære siden at kende - og helt ærligt - forsiden var ikke så spændende, men ok til at finde de oplysninger man skulle bruge, - hvis man altså havde en eftermiddag til det

Nu skal jeg ikke forklejne alt det arbejde der tidligere er lagt i hjemmesiden. Alle involverede har sikkert brugt meget tid på siden altid.

Det der er sket nu gør det meget lettere for alle medlemmer at være aktive og bidrage til at der kommer liv på siden - og sikkert også lettere for webmaster, da han ikke selv behøver at holde styr på alt hvad folk finder på og snakker om i klubben

Når alt kommer på plads, og medlemmerne har brugt lidt tid på at forstå og bruge den nye hjemmeside, tror jeg alle bliver rigtig glade for det...

Og igen: Du har gjort det rigtig godt med de midler du havde
Sidste redigering: 04/03/2018 11:36 af Birthe Hansen.
Emnet er blevet låst.

Sv: Tak til webmaster Leif Andersen... 04/04/2018 10:54 #2214

Birthe Hansen skrev:
Det er ikke for at "fedte mig ind" jeg skriver at du har haft et svært job.

Det kan godt være at platformen var ok - men det grafiske og det intuitive manglede lidt. Derfor skulle folk bruge lang tid på at lære siden at kende - og helt ærligt - forsiden var ikke så spændende, men ok til at finde de oplysninger man skulle bruge, - hvis man altså havde en eftermiddag til det

Nu skal jeg ikke forklejne alt det arbejde der tidligere er lagt i hjemmesiden. Alle involverede har sikkert brugt meget tid på siden altid.

Det der er sket nu gør det meget lettere for alle medlemmer at være aktive og bidrage til at der kommer liv på siden - og sikkert også lettere for webmaster, da han ikke selv behøver at holde styr på alt hvad folk finder på og snakker om i klubben

Når alt kommer på plads, og medlemmerne har brugt lidt tid på at forstå og bruge den nye hjemmeside, tror jeg alle bliver rigtig glade for det...

Og igen: Du har gjort det rigtig godt med de midler du havde

Det er absolut ikke blevet lettere at være webmaster, tværtimod så er Joomla, som hjemmesiden er lavet i, ikke blevet mindre.
Det er et meget stort komplekst system, som kan rigtig meget. Det eneste det ikke kan, er at sætte artikler på forsiden eller andre sider for den sags skyld helt automatisk. Det skal laves manuelt af webmaster.
Det eneste webmaster ikke skal gøre så meget i er forum. Det klarer medlemmerne selv Nååå ja, måske lidt oprydning her i starten.

Jeg vil også her benytte lejligheden til at takke Leif for det store arbejde han har lagt i hjemmesiden.
Håber jeg kan følge med som han har gjort.

Endelig vil jeg sige dette opslag havde været på sin plads, at det var startet op på det nye forum, så havde det været mere synligt i længere tid.
Emnet er blevet låst.

Sv: Tak til webmaster Leif Andersen... 04/05/2018 19:47 #2215

Ok Henrik... det troede jeg bare...

Det ser så let ud, at man bare selv går ind og opretter en begivenhed - og at vi senere får facebookfeed også.... men selvfølgelig er det ikke nemt...

Jeg vil gerne hjælpe, hvis du har brug for hjælp Henrik. Jeg arbejder ikke mere og har god tid... Jeg er bestemt ingen ørn til hjemmesider, men jeg tror jeg er ret god tl at finde ud af hvordan de virker... sådan over tid Så bare fortæl mig hvad jeg kan hjælpe med - så er jeg klar!
Emnet er blevet låst.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.51 sekunder